diumenge, 1 de desembre del 2013

Infidelitat I

Hola feministes! Com que últimament han sortit molts articles sobre la infidelitat, he pensat que seria bo de parlar-ne. Però és difícil! Els articles donen opinions molt diferents... M'ha semblat —que no ho puc pas donar per veritat—, que les opinions dels articulistes varien segons siguin homes o dones, encara que, com ja sabeu, la meva visió no és sempre imparcial.

Anem a pams, resumint tot el que he llegit, he pogut arribar a concloure que hi ha un gen de la infidelitat: l'al·lel 334. Però es veu que el tenen més els homes (dos de cada cinc!), i que aquest, malauradament per a les seves esposes, els predisposa més a la infidelitat.

En aquest article no m'aclareix si les dones el tenen o no. Però el silenci administratiu em fa suposar que no n'estem tan afectades.

Amb tot, cal dir que en un altre article també he llegit que les generacions de vint a trenta anys, a 2012, no mostren diferència per sexe, quant a la fidelitat.

Ara bé, quants segles i segles les dones de vint, trenta, quaranta, cinquanta... han hagut de carregar amb grans cadafals de banyes? Com que no hi havia independència econòmica... ni pastilles, ni preservatius...

I com que ara hi ha de tot això, doncs les dones també es poden permetre enfilar banyes. Igualtat! Encara que aquest gen sembla que és masculí i predisposa a la infidelitat, tot i en contra de la voluntat d'alguns homes que, de no tenir-lo, pobrets, no es deixarien arrossegar per la passió. O estaríem parlant només d'instint?

En realitat, del que us vull parlar, és de les pistes que s'han de tenir en compte per saber si els homes són infidels. Aquestes pistes les he extret dels mateixos articles que m'han informat d'aquest "malparracat" gen.

A saber: mirar si les pupil·les estan dilatades, si hi ha sudoració, una certa taquicàrdia... Però jo em fixaria més en sopars de treball, en sortir més "emperifollats"... (fixeu-vos que en aquest context la paraula té molta gràcia).

Si us plau feministes, si voleu i podeu ser infidels, allà vosaltres i el vostre cor. I esperem que trobin una vacuna per eradicar aquest molestós gen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada