dissabte, 11 d’agost del 2012

Voldria  també compartir, amb qui pugui estar-hi interessat, aquesta obra de teatre, que vaig escriure ja fa uns anys, arran d'un problema d'una meva amiga en un concurs literari. Després la vaig presentar al Concurs Ramon Vinyes de Teatre de Berga i el jurat em van respondre dient que havia quedat finalista, però que ells buscaven una temàtica més de caire, problemàtica social. Amb tot, vaig quedar ben contenta i ara l'afegeixo aquí perquè la seva temàtica, l'enveja, és un tema d'avui i de mai, de sempre. Vaig procurar donar-li un to còmic en una de les parelles protagonistes de l'obra. 
Els protagonistes principals són el Monsieur Cletôt, el seu criat Nèstor, el Sr. PUB, que és el President de la Unió de Botiguers i el Sr. DECUCOCO, que és el Delegat de Cultura del Consell Comarcal. També hi trobem a la senyoreta Xim-Pim, que és una mestra d'escola i al seu marit, el senyor Xim-Pum que l'ajuda en els seus raonaments. Finalment, ens queda el personatge de la senyoreta Roossy.
Per si algú vol llegir-ne algunes escenes, desitjo que passi una bona estona.
Poc a poc, aniré penjant els actes II i III.
Gràcies!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada