dimarts, 24 de juliol del 2012

Una de les meves aficions preferides és la lectura. M’agraden molt les novel·les i, ja fa molts anys, vaig decantar-me una mica per les novel·les històriques i, després, van venir les biografies femenines. M’agraden novel·lades i sense novel·lar. I vaig començar a fer una mica de col·lecció d’aquesta mena d’històries. En aquests moments, tinc cent vint llibres sobre biografies femenines. La majoria estan dedicats a una sola figura, però alguns són recopilacions. Així podríem dir que de biografies en tinc moltes més. Les afegeixo aquí al meu blog per si algú hi pot estar interessat. Sempre pot servir de guia per comprar-se’l un mateix o bé per regalar històries que no sempre han estat prou reconegudes ni se’ls ha donat la rellevància que en realitat haurien pogut tenir. La llista va des Bertrada de Laon, mare de Carlemay, passant per Elionor d’Aquitània, Ermessenda de Carcassona, Maria de Montpeller, les amants i reines de Jaume I el Conqueridor, Isabel la Catòlica i les seves quatre filles, les dones d’Enric VIII... fins alguna de les reines actuals.
  Espero que algú en pugui treure algun profit!
I si algú vol compartir amb mi, tant per escollir la lectura segons els gustos, o el comentari posterior, n’estaré molt contenta.

Clica l'enllaç:

2 comentaris:

  1. Este blog es el más interesante que he visto en los últimos años. Es una lástima que generalmente la gente se interesa poco por los temas históricos y por las biografías femininas.
    Recomiendo este blog a los que les gusta literatura e historia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchísimas gràcias y cuando quiera podemos hablar del tema histórico que quieras y compartir lecturas.
      Atentamente!
      Mad Griff

      Elimina